ponedjeljak, 7. srpnja 2014.

Hepatitis C - Bolest koja ima simptome, ali se teško prepoznaju

"- Nisam imao nikakvih ozbiljnih zdravstvenih problema. Tu i tamo javljao se neki osip na koži koji je prolazio sam od sebe. Bio sam uvjeren da je to alergija na hranu. U licu sam tamniji, pa što? Bio sam na ratištu, na otvorenom! Sve su to bila zapravo upozorenja da sam ozbiljno bolestan, ali to nisam shvaćao sve dok nisam dobio obavijest Zavoda za transfuziju 1994. godine, u kojoj se navodi da sam bio u dodiru s hepatitisom C te da sam ga ili prohodao, ili uspio preboljeti, ili sam u kroničnoj fazi! "



Skoro osam godina kanije, gdje smo i što se promjenilo?

Cijeli tekst iz Jutarnjeg lista od 03. 10. 2006. pročitajte na linku:

http://www.jutarnji.hr/hepatitis-c---bolest-koja-ima-simptome--ali-se-tesko-prepoznaju/156930/

Nema komentara:

Objavi komentar