srijeda, 9. srpnja 2014.

VEČERA ZA SINA

Jedne srijede iza ručka dobila sam iznenadnu posjetu: došlo mi je dijete sa torbom na leđima. Iznenadilo me da dolazi direktno iz škole, ali je rekao je da je želio. „Ništa se loše nije dogodilo“, rekao je, samo je želio biti kraj mene.
Morao je pisati zadaću, pa sam najprije pretpostavila da treba pomoć, no nisam bila u pravu – znao je sam. Na krevetu smo napravili mjesta i za njega, pa smo sjedili tako, svatko na svojoj strani. Preko kreveta smo stavili stolić za jelo, pa sam ja na njemu imala laptop, a on bilježnicu. Malo smo pisali, malo razgovarali. Smijali smo se svemu, sjećam se da smo se dobro zabavljali. Stigli smo malo čak gledati televiziju. Vrijeme je prolazilo vrlo brzo. Htjeli smo se čak kartati, ali smo to morali ostaviti za drugi dan.



Točno u šest sati, kao svaki dan, dobili smo večeru. Ali mi smo dobili dvije – i on i ja, svatko svoju. Ne znam čija je to bila ideja i koliko spontano je do toga došlo. Netko je uočio da se dijete udomaćilo, pa su zaključili da je red i da jede.



Ovakvi se događaji rado pamte. Čovjek lakše zaboravlja strah, bijes, patnju, ljutnju. Negativno pamtimo samo da je bilo, ali to ne budi u nama ništa osim sjećanja na golu činjenicu da je postojalo. Ali kad se sjetim ovoga dana, i danas osjećam toplinu i razdraganost. Da nije sve ostalo bilo teško, čak bih rekla da bih se u taj trenutak rado vratila.





Nina

Nema komentara:

Objavi komentar