ponedjeljak, 12. svibnja 2014.

PIDŽAMA

Sada već znam datum kada idem u bolnicu na detaljne pretrage. Odlučila sam da ću otići u grad sama kupiti sve što mi treba. To je za mene u ovom stanju podvig, ali dat ću sve od sebe. Pripremam se kao za putovanje, što inače beskrajno volim. Krasan je, vedar dan, pa će mi biti lakše, uživjet ću se u takav film.


Najprije mi treba pidžama. Puno sam puta čula da ljudi imaju spremne nove stvari za bolnicu, za takve iznenadne slučajeve. Ali ja sam bila mlada, nije mi padalo na pamet da bih to moglo trebati tako brzo. Kao da bolest traži krsni list.

Uglavnom, našla sam jednu tamnocrvenu pidžamu. Želim žive boje, želim sve živo. Zadovoljna sam izborom. Kupit ću još kozmetiku, ostalo imam. Još mogu stići na kavu. To je dobro jer sam preumorna da se odmah dovučem do tramvaja.

Sjedim u Tkalči, uživam u proljetnom suncu. Pročitat ću novine. Kroz sunčane naočale promatram ljude u ležernoj šetnji i pitam se ima li tko razmišljanja slična mojima sada. Shvaćam da je moja bolest, odnosno liječenje postalo projekt. Nešto što moram napraviti, povesti, odraditi. Ne pada mi više tako teško i sve manje se bojim. Spremna sam.

Nina



Nema komentara:

Objavi komentar