srijeda, 7. svibnja 2014.

HRANITELJ

Odavno nam hladnjak nije bio ovako prazan. U neka davna vremena bilo je i takvih dana, ali ne vjerujem da se moj sin toga sjeća, bio je premalen. No, jedno subotnje jutro dijete treba doručak, a u kući nema ničega. Jučer sam s posla, po običaju, jedva došla do kreveta. Nisam digla ni plaću, pa sam zaobišla i dućan. Srećom, nedavno je za 14. rođendan dobio Diners plus karticu. Imam povjerenja u njega, kupovat će samo ono što treba.


Gledajući me tako bespomoćnu i sporohodnu, zaključuje da će danas on biti naš hranitelj. Ne znam gdje je čuo taj izraz, ali pristajem da kupi i pripremi hranu.



Nakon dvadesetak minuta vraća se iz dućana s punim vrećicama. Lagano me hvata panika, ali on kaže da nije puno potrošio. Sjetio se da je Valentinovo i najprije mi daje čokoladu, a ja sam, onakva nikakva, ipak raznježena. Zatim vadi tost, šunku i sir. Toster se grije, a ja sam nestrpljiva dok čekam da izvadi ostale stvari iz vrećica: čips, kolutići, keksi, slani štapići… uglavnom grickalice, koje čak niti ne jedemo često. Pitam ga zašto je toliko toga kupio, a on mi odgovara: „Rekla si da kupim samo ono za što sam siguran da će se pojesti“. Jedva je stalo u ormar, a hladnjak je ostao prazan. Međutim, bili smo siti i sretni.


Nina


Nema komentara:

Objavi komentar