srijeda, 16. travnja 2014.

LJUTIM SE

Dobro, najvjerojatnije sam zaražena kod zubara. Zapravo, nije dobro, ali nema mi druge nego mudro zaključiti da sada moram trpjeti bolest. I ako mi uspije, liječiti se. Ali, nakon prvih, sasvim operativnih aktivnosti i razmišljanja, saznanje o bolesti polako sjeda na svoje mjesto i pitam se najprije: „Zašto ja?“ Javlja se nova emocija: bijes, kojeg ne mogu iskazati.


Stalno sam umorna. Toliko sam umorna da bih se više već i zbog toga ljutila, ali nemam snage niti za to. Bijesna sam, a ne mogu vikati. Mozak mi radi, a tijelo neće. Glupo.
Kada se dobro naspavam, razgovaram s ljudima. Kažu da bi možda bilo dobro nekoga tužiti. Koga da tužim, za koga mogu dokazati da nije napravio nešto što je trebao? Gotovo nemoguća misija, puno bi bilo lakše dokazati da nešto jest napravljeno, nego da je propušteno. Ali tko se u ovakvoj poziciji, kao što je sada moja, još može tužiti i suditi. Kome je do toga, a planirati može samo spavanje. Ah da, i jelo, to je nova kategorija u mojem životu. Volim jesti, ali nikada nisam toliko često jela. Spavati i jesti. Jesti i spavati. Trebam sve što obnavlja energiju. A to malo što imam, nije isplativo potrošiti na bijes.

Za razliku od mene, inkasatori ne spavaju. Nikad. Tu se krila opasnost iz moje priče. Ne izliječim li se i budem li morala toliko spavati čitav svoj život od sada, brzo ćemo biti socijalni slučajevi. S tužbom i bez nje, kvaliteta naših života se nepovratno promijenila.



Nina

Nema komentara:

Objavi komentar