utorak, 1. travnja 2014.

PROBLEM

Dani prolaze. Naručena sam u bolnicu, ali dok čekam, radim. Malo sam se pribrala, sakupila svoje razbacane komadiće duše i donekle koncentrirala. Ne mogu ostaviti niti jedan od dva posla koje obavljam. Kojih 30 godina? Treba preživjeti najprije ovaj mjesec. Zahvaljujem bogu na inkasatorima i odvlačenju pažnje od crnih misli o bolesti. I sin me treba.

Sretna je okolnost što nema boli. Ne jako uočljiva otečenost i pritisak cijele desne strane utrobe jedina su nelagoda koju osjećam, ne računajući onaj strah koji mi gotovo fizički pritišće želudac. Ali nekako sam ga strpala u neprobojni okvir. Čuči tamo i ne širi se. Primjećujem to i prvi puta u nekoliko tjedana imam osjećaj da ipak barem nečim upravljam.


Ipak, polako shvaćam da imam problem. Sve mi je teško, spora sam, vrlo se brzo umaram. Moj posao sada se svodi samo na pisanje, ali čak su mi kapci i prsti teški. Svu energiju i koncentraciju usmjeravam na držanje njih na mjestu gdje trebaju biti. Bojim se da ovo neće ići. Moram pronaći način da se brzo izliječim.



Nina

Nema komentara:

Objavi komentar