nedjelja, 13. travnja 2014.

TKO JE JOŠ ZARAŽEN?

Iako pretpostavljam gdje sam zaražena, još uvijek ne mogu znati kome sam mogla do sada već prenijeti virus. Inkubacija traje do pola godine, pa je to sada vrlo velika neizvjesnost. Najviše razmišljam o sinu i taj strah može razumjeti samo netko tko ga također proživi. Iako ste u tome potpuno bespomoćni, neprestano šaljete poruku Bogu, Svemiru i svakome tko želi i ne želi čuti, da ćete napraviti sve, ama baš sve, da vam dijete ne dobije virus.

No, što je – tu je, vrijeme je da se sazna. Dogovoreno je da u Zaraznoj bolnici moji bliski ljudi daju krv. Dalje čekamo nalaze. Opet čekamo. U podsvijest mi se polako uvlači osjećaj da se moja bolest sastoji od čekanja i čekanja.



Ovog puta već nakon nekoliko dana, nalazi stižu. Na bijelom papiru s puno teksta ispisanog sitnim crnim slovima, na nalazu mojeg sina vrišti ukoso napisan velik crveni natpis: pozitivan. Nisam sigurna jesam li odbila primiti takvu informaciju (jesam li doista poslala dovoljno svoje energije onima gore) ili je jednostavno prevladao zdrav razum s ono malo poznavanja problematike, tek nekako sam shvatila da je to „pozitivno“ ipak vjerojatno nešto cjepiva u tragovima iz njegovog ranijeg djetinjstva. Ovu slutnju je liječnik odmah potvrdio.




Nina

Nema komentara:

Objavi komentar