ponedjeljak, 7. travnja 2014.

SRETAN ROĐENDAN!

Hepatitis je zarazna bolest, a hepatitis C širi se krvlju, sada to znam. Gdje sam se mogla zaraziti?

Još nedavno sam bila davatelj krvi. U bolnici sam dobila odgovor iz Zavoda za transfuziju: „Niste zaraženi HIV-om, sifilisom ni hepatitisom C“. Netočno. Nisam bila zaražena prije 3 mjeseca kad sam zadnji puta darovala krv. Ova je poruka zastarjela.


Gdje sam bila posljednjih mjeseci, kuda sam se kretala gdje sam mogla doći u dodir s virusom? Niti danas se ne mogu otarasiti misli da je zubarski pribor bio presudan. Intenzivno sam posjećivala stomatološke ambulante, čak oralnog kirurga. Čišćen mi je kamenac, što izaziva jako krvarenje. Dobila sam most, kojeg sam, usput rečeno, nakon tri tjedna morala izvaditi jer nešto s njime nije bilo u redu. Nisam bila kod frizera niti kozmetičara, nemam piercing niti tetovažu, niti ikakvu vezu s drugim aktivnostima, koje se kao rizične spominju u kontekstu zaraze hepatitisom.

Još istog tjedna, a neposredno pred moj rođendan, dobila sam ponovno poruku iz Zavoda za transfuziju. Ovoga puta je pisalo: „Želimo sretan rođendan i nadamo se da ćete još puno puta darovati vašu krv!“.

Iako, naravno, više nitko ne želi moju krv, u evidenciji Zavoda zauvijek ostaje moje ime, ali uz njega je napomena: Hepatitis C.



Nina

Nema komentara:

Objavi komentar