četvrtak, 3. travnja 2014.

MOJE DIJETE

Kada pomislite na svoje dijete, sve ostalo postaje manje važno. Kako mogu pomoći njemu dok se vučem kao prebita mačka? Sa stolca na krevet i natrag: uzor majke za sina u pubertetu. Trudim se ležati samo dok nije kod kuće. Sve manje stvari stižem, sve više zaboravljam i zanemarujem – ne mogu. Kako da mu to objasnim?

Prolazi vrijeme. Sada već znam da ću dobiti Interferon. Na Internetu sam našla u našoj blizini savjetovalište za probleme u obitelji. Bolest je, pretpostavljam, jedan od njih. Možda bismo tu mogli dobiti pomoć.
Najprije odlazim sama. Sjećam se, naravno, najprije napora koji sam uložila da propješačim jednu ulicu od moje kuće do udruge. Ali sjećam se i ugodnog prostora, krasnih boja i mnoštva dječjih crteža na zidovima. Imala sam osjećaj da sam na dobrom mjestu.

Razgovarala sam s mladom ženom, mislim da je psiholog. Kažem joj da bih voljela da mojem sinu objasni da neće biti lako, ali da se nikako ne boji, jer će na kraju sve biti dobro. Dogovorile smo susret, i koliko znam, u potpunosti su ispunjena moja očekivanja.

Zahvalna sam za vrijeme koje su nam posvetili i savjete koje su nam dali. Činili su to s puno topline, stručno i vrlo upečatljivo. Gledano unatrag, izgleda mi da nema tog problema koji ne možete riješiti ako društvo to čini zajedno s vama.


Nina

Nema komentara:

Objavi komentar