nedjelja, 30. ožujka 2014.

ŠTO JE TO HEPATITIS?



Odjel na kojem leže oboljeli od hepatitisa je prilično živ. Mnogi pacijenti ne leže sve vrijeme, nego izlaze iz soba, šeću hodnikom i ponekad izlaze pred zgradu. Obzirom na prirodu bolesti i slabo poznavanje činjenica o njoj u društvu uopće, međusobno druženje bolesnicima, osim ubijanja vremena, donosi nova saznanja. Moje znanje o hepatitisu bilo je vrlo ograničeno – virus, jetra, krv, zaraza. Kraj priče.



Dok sam očigledno bezglavo lutala hodnikom, zaustavila me mlada djevojka i suosjećajno pitala jesu li mi nalazi pozitivni. Ne znam ni je li dočekala moj odgovor, gurnula mi je u ruku knjižicu o hepatitisu. Sjećam se da je rekla: „Neki kažu da je to malo gore od HIV-a, neki kažu da nije“.
„Dobro“, zaključila sam, „ovo je prvo što sam čula o tome“. Ne želim paniku, mora da negdje postoje vjerodostojniji podaci. Uostalom, i s time se nekako živi.



Nina

Nema komentara:

Objavi komentar