utorak, 25. ožujka 2014.

ZNAM

Nalazi trebaju biti gotovi kroz nekoliko dana. „Nekoliko“ je vrlo relativan pojam dok čekate. Prolaze znatno brže kad se ne radi o vašoj koži. Točnije jetri – budimo precizni.

Opet teško prolaze večernji sati. Sin mi spava, a ja hodam po kući i stotine misli mi se nepovezano vrte po glavi. Palim televizor i pokušavam se fokusirati na emisiju: Denis Latin govori o hepatitisu C. Ne želim to slušati (meni to ne treba) i gasim ga.
Ujutro ne mogu ići na posao. Neispavana sam, umorna i nikako koncentrirana (danas bi nalazi konačno mogli biti gotovi). Pospremit ću kuću, bavit se nečim što mogu obavljati mehanički i vrijeme će mi lakše proći. Ali misli mi se neprestano vraćaju na nešto što ne želim izgovoriti. Opet palim televizor da mi odvuče pažnju i ne mogu vjerovati: na televiziji repriza Latinice o hepatitisu. Ako ste skloni čitanju znakova po putu – ovo je bila previše loša poruka.




Točno u podne zvali su iz bolnice. Ne sjećam se točno kako sam došla do gore, ali mislim da sam tada već znala.



Nina

Nema komentara:

Objavi komentar