nedjelja, 23. ožujka 2014.

MOJ HEPATITIS - UPOZORENJE

 Upisala sam poslijediplomski studij. Nije važno što sam prošla četrdesetu. Nisam o tome razmišljala kao o životnoj želji jer niti poslije rata nije bilo prilike za to, ali dobro će mi doći mlađe društvo. Moj posao me svakodnevno drži u napetom okruženju - stalno nas netko napada, od političara do stranaka u postupcima. Veseli me da ću barem dio dana slušati nešto pozitivno i konačno tako napraviti nešto za svoju dušu.

Danas je prvi dan predavanja. Na oglasnoj ploči gledam raspored – predavanje je na trećem katu. Jedva stižem do gore, tri puta sam morala zastati i mislim: što mi je ovo trebalo, stvarno sam prestara za to. Istina je, nešto sam teža nego inače jer zadnje vrijeme manje hodam, ali ako se ne mogu niti popeti, kako ću onda studirati?
Tek puno mjeseci kasnije sjećam se ovog razmišljanja i smijem se sama sebi. Sada znam da mi je bolesna jetra priječila napor. Osim kože, ona je najveći organ u tijelu i kada se muči, troši svu raspoloživu energiju. Moj osjetni napor pri penjanju bio je rezultat akutnog upalnog procesa, a ne pomanjkanja kondicije. Bio je to prvo upozorenje, prvi znak mojega hepatitisa, no tada ga, naravno, nisam mogla prepoznati.
Nina


Nema komentara:

Objavi komentar