petak, 28. ožujka 2014.

30 GODINA

Imate hepatitis C“ – mirno i ozbiljno lice liječnice čekalo je moju reakciju. Njezin ugodan, tih glas budi mi nejasnu nadu, ali velika težina u zraku može se već opipati.
„Što ću sada?“ Postavljam najlogičnije i najgluplje pitanje koje vjerojatno svakom oboljelom najprije padne na pamet.
„Pokušat ćemo liječenje“, kaže, a ja pomislim kako ovo nije prilika za mene ako uspjeh i pojam „pokušaja“ uključuje sreću.
„Međutim, vrlo je mali broj jedinica u krvi“, dodaje liječnica i meni to zvuči kao dobar podatak., jer se po tome vidi da sam zaražena tek nedavno.



Iz ambulante izlazim u šoku, bauljam hodnikom prema izlazu i u glavi mi odzvanja: „30 godina“ - odgovor liječnice na moje pitanje koliko mogu izdržati bolesna. Računam: „Sin će mi tada imati preko četrdeset“ i to me umiruje jer moći će bez roditelja. „U tim sam godinama ja upravo sada i dovoljno sam stara da mogu sve podnijeti“, razmišljam. „Dovoljno stara da znam da čovjek puno toga podnese, još više nego što je ikada pomislio da može“.



Nina

Nema komentara:

Objavi komentar